woensdag 10 april 2013

Handleiding 'Google drive presentatie'


Hallo!

Deze namiddag heb ik de handleiding van het alternatief voor Powerpoint gemaakt, in 'Google drive presentatie'.
Het ging redelijk goed. Ik heb met printscreens gewerkt zodat de handleiding voor iedereen zeer duidelijk en makkelijk te volgen is.
Ik heb uitgelegd waar je dit programma vindt, hoe je een thema kiest, hoe je dingen invoegt, hoe je animaties toevoegt, hoe je de tekst opmaakt en hoe je je presentatie bekijkt, publiceert en opslaat.
Ik heb hier ongeveer 2,5 uur werk aan gehad.

Nu is alles van de presentatie af: de powerpointpresentatie, de presentatie in 'Google drive presentatie' en de handleiding van dit alternatief voor Powerpoint.
Ik ga zo snel mogelijk beginnen aan de handleiding van een alternatief voor Word.

Tot de volgende!
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten